W lipcu br. na pozycji lidera wśród dwutygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Świat”, który jako jedyny w zestawieniu pochwalić się mógł wzrostem średniej sprzedaży ogółem. Z kolei najwięcej stracił „Ekran TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2013 roku wyniosła 340 244 egz. Była ona o 0,35 proc. większa niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 172 082 egz., po spadku o 10,01 proc.
Trzecie pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lipcu br. na poziomie 56 305 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 12,84 proc.
Zobacz tabelę
W lipcu 2013 w porównaniu do czerwca 2013 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „TV 14” - było to 8,88 proc.