Prasa2014-06-18
0

„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” najchętniej czytane

W okresie od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.

Po „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku sięgało 27,08 proc. czytelników, co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,95 pkt. proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do tygodnika „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie czytany był przez 17,63 proc. respondentów (wzrost o 0,54 pkt. proc.). Jest to najpopularniejszy magazyn z segmentu pism yellow.

Na podium znalazła się także poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (także Bauer) z wynikiem na poziomie 13,75 proc. Rok wcześniej po ten tytuł sięgało 14,08 proc. czytelników.

Czwartą pozycję zajął tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego czytanie zadeklarowało 11,83 proc. pytanych, co oznacza wzrost o 0,70 pkt. proc.

Najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), po który sięgało 8,48 proc. czytelników, czyli o 0,36 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Dało mu to miejsce piąte w zestawieniu ogólnym.

Dwa oczka niżej znalazł się inny tygodnik opinii, czyli „Wprost” (AWR „Wprost”), którego wskaźnik czytelnictwa wzrósł z 5,95 proc. do 6,14 proc.

Zobacz tabelę

Dane dwutygodników na kolejnej podstronie

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas