Prasa 2013-08-02
0

„Tele Tydzień” liderem tygodników. Pisma telewizyjne oraz yellow w czołówce (top 71)

W okresie od stycznia do maja 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników liderem był „Tele Tydzień”. Czołówkę zdominowały pisma z segmentu yellow oraz telewizyjne. Top 71 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od stycznia do maja 2013 roku wyniosła 959 282 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 5,91 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał o 2,59 proc. do poziomu 592 803 egz.

Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W pierwszych pięciu miesiącach 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7 proc. do poziomu 392 324 egz.

Tuż za podium uplasował się najpopularniejszy tygodnik opinii - „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średni wynik wyniósł 333 231 egz., po spadku o 6,91 proc.

Wszystkie pisma w czołowej dziesiątce zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił telewizyjny tygodnik „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w okresie od stycznia do maja br. zmalała o 11,39 proc. i wyniosła 174 836 egz. Magazyn ten spadł z miejsca dziewiątego na dziesiąte.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły tygodniki z programem telewizyjnym oraz cztery tytuły z segmentu yellow. Ponadto w top 10 znalazł się jeden tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

Zobacz tabelę

Autor: mk

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas