Prasa2015-08-29
0

„Tele Tydzień” na czele, pisma plotkarskie w czołówce (top tygodników)

W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 57 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 781 659 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 9,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w pierwszej dziesiątce zestawienia.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 7,52 proc. do poziomu 526 994 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W maju br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 5,98 proc. do poziomu 338 550 egz.

Tuż za podium uplasował się tygodnik „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 297 963 egz., po spadku o 4,35 proc.

W pierwszej piątce znalazł się jeszcze „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował stratę o 4,46 proc. do 285 558 egz.

Ogółem w top 10 zdecydowanie najwięcej, bo pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

Warto również zwrócić uwagę na spadki średniej sprzedaży ogółem wszystkich tytułów z czołowej dziesiątki zestawienia.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas