Prasa2014-09-30
1

„Tele Tydzień” na czele tygodników, „Tygodnik Angora” z największym spadkiem w czołówce (top 60 tytułów)

W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 60 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. wyniosła 783 263 egz. i w porównaniu do lipca 2013 roku była niższa o 2,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 0,75 proc. do poziomu 625 991 egz.

Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „Twoje Imperium”, który rok wcześniej był piąty. W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zwiększyła się o 5,24 proc. do poziomu 349 009 egz.

Tuż za podium (po spadku z miejsca trzeciego) uplasował się tygodnik „To & Owo” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 332 565 egz., po spadku o 4,82 proc.

Oczko niżej znalazł się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował największy spadek w pierwszej dziesiątce zestawienia - o 7,43 proc. do 314 559 egz. W lipcu ub.r. pismo to zajmowało miejsce czwarte.

Z kolei największy wzrost średniej sprzedaży ogółem w top 10 zanotował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer), który w rankingu zajął miejsce dziesiąte. Jego wynik zwiększył się bowiem o 15,72 proc. i uplasował się na poziomie 169 613 egz.

Ogółem w top 10 aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas