Prasa2014-02-03
7

„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem, „Polityka” lepsza od „Newsweeka” (Top 64)

Shutterstock.comShutterstock.com

Liderem średniej sprzedaży ogółem w listopadzie 2013 roku wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 64 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

W listopadzie 2013 roku średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 885 281 egz. i w porównaniu do listopada 2012 roku była niższa o 7,49 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w pierwszej dziesiątce zestawienia.

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 0,67 proc. do poziomu 587 009 egz.

Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W listopadzie ub.r. średnia sprzedaż ogółem tego pisma pomniejszyła się o 3,58 proc. do poziomu 379 650 egz.

Tuż za podium uplasował się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 325 307 egz., po spadku o 3,49 proc.

Oczko niżej znalazło się „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer), które zanotowało jedyny wzrost w pierwszej dziesiątce zestawienia, wynoszący 1,68 proc. W listopadzie 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tego tytułu uplasowała się na poziomie 317 926 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce rankingu aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w top 10 znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

Zobacz tabelę

 

 

Autor:mk

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas