Prasa2011-09-26
8

"Tele Tydzień" poniżej miliona, rośnie tylko “Program TV”

Wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały w lipcu br. spadki sprzedaży poza pismem “Program TV”. Najwięcej straciło “Imperium TV”, a sprzedaż tego tytułu spadła poniżej 100 tys. egz. Liderem pozostaje “Tele Tydzień”.

Średnia sprzedaż ogółem “Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła w lipcu br. 925 177 egz., czyli o 1,5 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z lipcowym wynikiem na poziomie 408 295 egz. (spadek o 3,5 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 192 994 egz., notując spadek o 9,7 proc.

Najwięcej stracił natomiast siódmy w rankingu tytuł “Imperium TV” (Wydawnictwo Bauer). W lipcu br. miał on sprzedaż ogółem na poziomie 92 236 egz., czyli o 12,9 proc. niższą niż rok wcześniej.

Wzrost sprzedaży zanotował jedynie zajmujący szóste miejsce tygodnik “Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media), którego wynik sprzedażowy w siódmym miesiącu br. wzrósł względem lipca ub.r. o 7 proc. do 106 876 egz.

Łącznie średnia sprzedaży wszystkich analizowanych tytułów była w lipcu br. niższa o 7,3 proc. niż rok wcześniej.

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Tele Tydzień, Program TV, zkdp

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas