W maju 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników był „Tele Tydzień”. Czołówkę zdominowały pisma telewizyjne oraz z segmentu yellow. Top 68 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2013 roku wyniosła 919 185 egz. i w porównaniu do maja 2012 roku była niższa o 4,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 2,10 proc. do poziomu 577 852 egz.
Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W maju 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 4,96 proc. do poziomu 381 871 egz.
Tuż za podium uplasował się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 327 257 egz., po spadku o 5,50 proc.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po cztery pozycje zajęły tygodniki telewizyjne oraz z segmentu yellow. Ponadto w top 10 znalazł się jeden tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.
Zobacz tabelę