Prasa 2015-04-17
4

„Tele Tydzień”, „Życie na Gorąco” i „To & Owo” najchętniej kupowanymi tygodnikami (top 61)

W styczniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 61 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

 

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2015 roku wyniosła 843 830 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 7,65 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 7,04 proc. do poziomu 580 725 egz.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Ostatnią pozycję podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W styczniu br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 7,94 proc. do poziomu 359 854 egz. - jednocześnie był to największy spadek w pierwszej dziesiątce zestawienia.

Tuż za podium uplasował się tygodnik „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 327 134 egz., po spadku o 4,66 proc.

Oczko niżej znalazł się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował stratę o 6,71 proc. do 293 062 egz.

Ogółem w top 10 pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas