Reklama2019-06-17
0

The Dumplings skomponował piosenkę "Bez słów" do kampanii Durexa "Gorące Letnie Noce"

The Dumplings (Justyna Święs i Kuba Karaś) The Dumplings (Justyna Święs i Kuba Karaś)

Marka Durex wystartowała z najnowszą kampanią Gorące Letnie Noce. Do współpracy marka zaprosiła The Dumplings, zespół skomponował na potrzeby kampanii piosenkę pt. „Bez słów”. Za koncepcję i prowadzenie kampanii odpowiada agencja Feeders Agency wspólnie z Agencją 2012.

Kampania "Gorące Letnie Noce" ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości w bezpieczny sposób. The Dumplings (Justyna Święs i Kuba Karaś) stworzyli na potrzeby akcji utwór "Bez słów", który opowiada o budowaniu relacji i przyjemności z doświadczenia bliskości.

Teledysk wyreżyserował Daniel Jaroszek (Papaya Films).

Wszystkie aktywności wokół kampanii zostały zaplanowane w digitalu. Wybrane fragmenty klipu  „Bez słów” zostały wykorzystane do stworzenia komunikacji produktowej. Ponadto akcję wspierają influencerzy, którzy promują teledysk The Dumplings i tworzą wokół niego swoje treści.

Twórcą idei kreatywnej kampanii Gorące Letnie Noce dla Durex i inicjatorem współpracy z The Dumplings jest Feeders Agency. Za client service odpowiada zespół z 2012 Agency.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas