Telewizja2019-04-17
8

„The Voice Kids 3” zimą 2020 roku w TVP2

Jury „The Voice Kids 2”; fot. TVPJury „The Voice Kids 2”; fot. TVP

Telewizja Polska planuje kontynuację talent-show „The Voice Kids” w zimowej ramówce 2020 roku - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca jest zadowolony zarówno z jakości jak i wyników oglądalności programu.

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji (jego dziesiąta odsłona planowana jest na jesień 2019).

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Pierwszy sezon talent-show telewizyjna Dwójka pokazała zimą 2018 roku, a druga edycja emitowana była zimą 2019 roku.

Portal Wirtualnemedia.pl nieoficjalnie dowiedział się, że Telewizja Polska jest zadowolona zarówno z jakości jak i wyników oglądalności programu. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że publiczny nadawca planuje kontynuację cyklu - trzeci sezon najprawdopodobniej trafi do przyszłorocznej zimowej ramówki TVP2.

Średnia widownia premierowych odcinków drugiej edycji dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 2,07 mln osób, co przełożyło się na 13,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,53 proc. w grupie 16-59.

„The Voice Kids 2” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, w okresie od 5 stycznia do 23 lutego 2019 roku. Jednak dwa pierwsze odcinki show stacja pokazała w Nowy Rok, czyli w poniedziałek, 1 stycznia br. o 20.05 i o 21.10.

Występy uczestników w drugiej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniali Dawid Kwiatkowski oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental. Z kolei Edytę Górniak względem pierwszej edycji zastąpiła Cleo.

Za produkcję „The Voice Kids” w naszym kraju odpowiada Rochstar.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:The Voice Kids, TVP2

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas