Telewizja2022-11-22
3

1,60 mln widzów „The Voice of Poland 13” w TVP2

Trzynastą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,60 mln osób. W porównaniu do dwunastej serii widownia show spadła o 180 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Trzynastą edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty po godz. 20.00, w okresie od 3 września do 19 listopada br. Średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 1,60 mln osób, co przełożyło się na 13,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 1,91 mln oglądających, program zgromadził 24 września - dane dla odcinka z godz. 21.05.

Dla porównania, dwunastą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio o 180 tys. widzów więcej - było to 1,78 mln osób, co przełożyło się na 13,96 proc. udziału w 4+, 13,71 proc. w 16-49 i 13,32 proc. w 16-59.

W jury trzynastej odsłony programu znajdowali się Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Lanberry, która w tej roli względem poprzedniej edycji widowiska zastąpiła Sylwię Grzeszczak.

Program ponownie prowadzili Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora.

Dominik Dudek zwycięzcą

Głosami widzów zwycięzcą 13. edycji „The Voice of Poland” został Dominik Dudek z drużyny Tomsona i Barona. Otrzymał tytuł „Najlepszego głosu w Polsce”, możliwość podpisania kontraktu płytowego oraz 50 tysięcy złotych.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,86 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:The Voice of Poland, TVP2

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas