Telewizja2018-05-22
11

Patrycja Markowska, Michał Szpak, Piotr Cugowski i Grzegorz Hyży trenerami „The Voice of Poland 9” (wideo)

Trenerami dziewiątej edycji „The Voice of Poland” zostali Patrycja Markowska, Michał Szpak, Piotr Cugowski i Grzegorz Hyży. Nadal trwają precastingi do programu, który na antenie Dwójki będzie można oglądać w jesiennej ramówce tego roku.

„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.

Trenerami dziewiątej edycji muzycznego widowiska zostali: Patrycja Markowska, Michał Szpak, Piotr Cugowski i Grzegorz Hyży. Jurorów kolejnej odsłony programu Telewizja Polska oficjalnie ogłosiła w poniedziałkowym wydaniu „Pytania na śniadanie”.

Względem poprzedniej edycji programu uczestników ponownie oceniać będzie Szpak. Cugowski i Hyży to zupełnie nowi trenerzy „The Voice of Poland”, a Markowska powraca do tej roli po kilkuletniej przerwie (funkcję tę sprawowała w drugiej edycji). Ostatnia trójka w roli trenerów „The Voice of Poland” względem ósmej edycji zastąpiła Marię Sadowską, Andrzeja Piasecznego oraz Tomsona i Barona z zespołu Afromental.

Zmianie nie uległ skład gospodarzy programu - talent-show ponownie poprowadzą Tomasz Kammel, Maciej Musiał, Barbara Kurdej-Szatan, Marcelina Zawadzka i Krzysztof „Jankes” Jankowski.

Jak już informowaliśmy jako pierwsi, dziewiąta edycja muzycznego widowiska na antenie TVP2 będzie emitowana jesienią tego roku. Z naszych informacji wynika, że będzie ona pokazywana w dotychczasowym paśmie, czyli w soboty po godz. 20.00.

Stacja nadal prowadzi poszukiwania uczestników do dziewiątej edycji show - najbliższe castingi będą się odbywać 25 i 26 maja oraz 8 i 9 czerwca 2018 roku w Warszawie w siedzibie TVP przy ul. Woronicza.

Średnia widownia ósmej edycji muzycznego widowiska, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 2,09 mln osób, co przełożyło się na 14,35 proc. udziału w 4+, 15,29 proc. w 16-49 i 14,65 proc. w 16-59.

Na przełomie 2017 i 2018 roku telewizyjna Dwójka emitowała pierwszą edycję „The Voice Kids” - spin-off „The Voice of Poland”, w ktrym rywalizują dzieci w wieku od 8 do 15 lat. Program oglądało średnio 2,54 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 16,24 proc., 15,11 proc. oraz 15,05 proc. udziału.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas