Internet2021-10-07
2

TikTok z serią autopromocyjnych podcastów, prowadzącym Artur Kurasiński

6 października TikTok opublikował pierwszy odcinek autorskiego podcastu „Posłuchaj TikToka”. W serii audycji polski zespół platformy, wraz z klientami i twórcami, zaprezentuje reklamowe i biznesowe możliwości TikToka. Podcasty poprowadzi ekspert ds. zjawisk cyfrowych Artur Kurasiński.

 W serii podcastów „Posłuchaj TikToka”. Artur Kurasiński, wraz z ekspertami i twórcami TikToka, od podszewki przybliży marketerom najważniejsze informacje dotyczące platformy, kulisy współpracy z twórcami oraz kampanii reklamowych.

TikTok z podcastem

- Od lat obserwuję trendy technologiczne i tłumaczę moim obserwatorom jak wpływają one na nasze codzienne życie. Dlatego nie mogłem przejść obojętnie obok dynamicznie rosnącej popularności TikToka – platformy, która właśnie odnotowała miliard aktywnych użytkowników na świecie. Poprzez cykl podcastów wspólnie z moimi gośćmi dyskutujemy o tym, czym jest TikTok, czy jest to właściwe miejsce dla biznesu oraz jakie działania są na platformie najefektywniejsze. Zapraszam Wszystkich do posłuchania naprawdę ciekawych dyskusji o TikToku - mówi Artur Kurasiński, przedsiębiorca, obserwator i krytyk zjawisk cyfrowych i nowych technologii.

Pierwszy odcinek dotyczy pierwszych kroków marek na platformie. Rafał Drzewiecki, szef marketingu TikToka w Polsce i Europie Centralnej, opowiedział o tym, czym jest aplikacja i jak z niej korzystać oraz jak firmy powinny rozpocząć swoje działania na platformie.

Rozmowy w ramach serii podcastów „Posłuchaj TikToka” udostępniane będą co środę na Spotify, YouTube, Google Podcasty oraz Apple Podcasts.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas