W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 63 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
W 2014 roku średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 855 804 egz. i w porównaniu do 2013 roku była niższa o 6,30 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 2,35 proc. do poziomu 589 337 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W ub.r. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 5,29 proc. do poziomu 360 487 egz.
Tuż za podium uplasował się tygodnik „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był piąty. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 324 375 egz., po wzroście o 2,47 proc.
Oczko niżej znalazł się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował stratę o 8,54 proc. do 304 511 egz. - jednocześnie był to największy spadek w pierwszej dziesiątce zestawienia. W zeszłym roku pismo to zajmowało miejsce czwarte.
Ogółem w top 10 aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.
Zobacz tabelę
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.