Reklama2017-01-05
7

„To wynika z wiedzy geeka” w kampanii Morele.net (wideo)

Pod hasłem „To wynika z wiedzy geeka” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Morele.net, serwisu zajmującego się internetową sprzedażą elektroniki. Za kampanię odpowiadają agencje Novem i Schulz Brand Friendly.

Kampania promuje zakupy internetowe laptopów i komputerów stacjonarnych. Na jej potrzeby przygotowano serię spotów, przedstawiających proces podejmowania decyzji zakupowej dotyczącej laptopa.

- Asortyment laptopów i komputerów stacjonarnych dostępnych na rynku jest bardzo szeroki, przez co osobom, które nie mają specjalistycznej wiedzy, trudno jest podjąć decyzję zakupową. Dlatego najczęściej o to gdzie kupić laptopa pytamy zaufaną osobę, którą postrzegamy jako eksperta w dziedzinie elektroniki użytkowej. Nasza kampania ma uświadomić osobom podejmującym decyzję zakupową, że eksperci z ich grona z pewnością doradziliby im zakupy w Morele.net - opisuje Michał Pawlik, prezes sklepu internetowego Morele.net.

Działania reklamowe mają przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności marki Morele.net jako miejsca do zakupów online w zakresie elektroniki użytkowej.

Kampania obejmuje działania w internecie (w szczególności YouTube) oraz na outdoorze. Pierwsza odsłona potrwa miesiąc.

Za strategię komunikacji, planowanie mediów oraz działania marketingu efektywnościowego odpowiada agencja Novem, natomiast koncepcję kreatywną opracowała i zrealizowała agencja Schulz Brand Friendly.

Autor:bg

Więcej informacji:Morele.net, sklep internetowy

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas