Reklama2021-08-18
1

Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday Polska promuje "mikro spłatkę" (wideo)

Firma Sunday Polska, działająca w segmencie fotowoltaiki  rozpoczęla ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Mikro spłatka i makro oszczędności z Sunday!”. Przedstawia w niej korzystny sposób finansowania zielonych inwestycji. Bohaterem spotów jest Tomasz Karolak.

Celem kampanii jest zaprezentowanie atrakcyjnej formy kredytowania inwestycji w energię słoneczną. Działania medialne stanowią kontynuację kampanii z udziałem Tomasza Karolaka pt. „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.”  Aktor ponownie pojawia się w spotach i materiałach reklamowych Sunday.

Ogólnopolskie działania promocyjne potrwają przez 7 tygodni. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat. Spoty reklamowe są emitowane m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również internet, w tym media społecznościowe.

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Agencja Kreatywna Pompidou. Autorem scenariuszy jest dyrektor kreatywny agencji, Sebastian Wełdycz.  Spoty wyprodukowało Pompidou Film we współpracy z New PixelForge (CGI).   

Media zaplanowały agencja mediowa Havas Media i agencja Performance Labs, która kompleksowo realizuje również działania z zakresu marketing performance. Po stronie Sunday Polska odpowiedzialne za przygotowanie kampanii były Lidia Kłosowska i Beata Antosiewicz.

 

Mikro Spłatka ma zapewniać niskie, bezodsetkowe, raty przez pierwsze 6 miesięcy trwania umowy kredytowej. Miesięczny koszt w pierwszym półroczu kredytowania wynosi 49 zł dla kwoty kredytu o wartości poniżej 30 tys. zł oraz 99 zł dla kredytu w wysokości 30 do 60 tys. zł.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas