Reklama2021-02-12
4

Tomasz Kosko awansował na nowe stanowisko w Polpharmie

Tomasz KoskoTomasz Kosko

Tomasz Kosko awansował na stanowisko head of consumer insight w firmie farmaceutycznej Polpharma - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracuje tu ponad 9 lat.

Tomasz Kosko ostatnio, od wiosny 2020 roku pełnił funkcję head of consumer communication team. Odpowiadał za całość procesów komunikacji konsumenckiej, w tym głównie komunikację tv, digital i wszystkie inne konsumenckie kanały, analitykę efektywności, ekonometrię, PR oraz kreację i produkcję komunikacji, w tym za współpracę z agencjami mediowymi, reklamowymi, digitalowymi, PR, domami produkcyjnymi itp.

W Polpharmie od 9 lat

Kosko w Polpharmie pracuje ponad 9 lat. Zaczynał jako media manager. Po pięciu latach został senior consumer communication team managerem.

Wcześniej przez ponad dwa lata pracował w USP Zdrowie jako senior media specialist. Przedtem był senior media plannerem/buyerem w domu mediowym Zenith (Publicis Media), a także pracował w PanMedia Western (obecnie MullenLowe MediaHub).

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Tomasz Kosko, Polpharma

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas