W rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników liderem była poradnikowa „Przyjaciółka”, a na podium znalazły się jeszcze takie pisma jak „Tina” i „Party”. Top 21 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika poradnikowego dla pań „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 460 650 egz. i w porównaniu do stycznia 2012 roku była niższa o 14,56 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła konkurencyjna „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 17,83 proc. do 434 993 egz.
Z czwartego na trzecie miejsce awansował najpopularniejszy magazyn people, czyli „Party” (Edipresse Polska), którego wynik w analizowanym okresie spadł o 6,70 proc. do poziomu 404 100 egz.
Czwarte miejsce zajął najpopularniejszy dwutygodnik telewizyjny - „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer). W styczniu 2013 roku pismo to sprzedawało się w średniej liczbie 362 351 egz. i zajmowało pozycję piątą. W stosunku do analogicznego miesiąca poprzedniego roku jego wynik zmalał o 10,12 proc.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po cztery pozycje zajęły dwutygodniki poradnikowe dla pań oraz pisma z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze dwa dwutygodniki telewizyjne.
Zobacz tabelę