Reklama2018-10-15
5

Kamil Bednarek promuje Lotto. „Graj w Zakłady Specjalne i wspieraj program stypendialny dla stu najzdolniejszych studentów!”

Totalizator Sportowy rozpoczął kampanię marki Zakłady Specjalne Lotto. Twarzą akcji „Graj w Zakłady Specjalne i wspieraj program stypendialny dla stu najzdolniejszych studentów!” jest wokalista Kamil Bednarek. Akcja potrwa do 10 listopada.

W ramach kampanii Kamil Bednarek wykonuje piosenkę „Ułani, ułani” w nowej, autorskiej aranżacji. Utwór wykorzystano w spocie telewizyjnym i radiowym, a motyw ułana występuje również w pozostałych materiałach reklamowych (banery w digitalu, BTL). Całość promuje sprzedaż specjalnej edycji Zakładów Specjalnych, z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę.

Spot w dwóch wersjach (30 i 15 sekund) emitowany jest w telewizji. Działania reklamowe prowadzone są także w prasie, radiu i internecie, także na Facebooku i na YouTube.

Lotto z programem stypendiów "100 na 100"

Dodatkowo, w punktach sprzedaży do zakupu gry zachęcać będą materiały BTL: plakaty, wobblery, standy, w których gracze znajdą blankiety oraz ulotki z dokładnymi zasadami gry i informacjami o Programie Stypendialnym „100 na 100”. Stypendia przyznawane są najzdolniejszym studentom, przez Fundację Lotto i Totalizator Sportowy. Zgłoszenia do programu będą przyjmowane w okresie sprzedaży Zakładów Specjalnych.

Do potencjalnych stypendystów, oprócz dedykowanego spotu radiowego i plakatów na uczelniach, skierowano komunikację w internecie (15-sekundowe spoty, 5-sekundowe bumpery oraz banery statyczne i animowane).

Całą komunikację uzupełnią i wzmocnią działania w mediach lokalnych oraz eventy na terenie kraju.

Kreacją reklam zajęła się agencja Red8, a spot telewizyjny wyreżyserował Arni Olafur Asgeirsson. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Autor:jd

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas