Reklama2021-08-17
1

Totalizator Sportowy wybrał Instytut Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw

Totalizator Sportowy rozstrzygnął przetarg dotyczący oceny kampanii reklamowych realizowanych przez dom mediowy. Spółka do współpracy wybrała Instytut Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Instytut Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw wygrały przetarg Totalizatora Sportowego na świadczenie usług związanych z oceną kampanii realizowanych przez dom mediowy.

Totalizator Sportowy nie podaje nazw innych jego uczestników.

Domem mediowym, który obecnie zajmuje się planowaniem i zakupem mediów do kampanii Totalizatora, jest Starcom (Publicis Media). Wybrane przez Totalizator firmy będą doradzać przy ocenie kampanii realizowanych przez Starcom.

Usługi Instytutu Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw mają obejmować m.in. ocenę i analizę media planów TV i buying briefu, w tym ocenę zgodności ze strategią mediową i zapisami formularza gwarancji zakupowych, ocenę i analizę media planu dla danego medium (innego niż telewizja), ocenę i analizę całościowej strategii mediowej dla danego produktu Totalizatora Sportowego, ocenę raportu z rozliczenia gwarancji kosztów i jakości mediów przedstawiającego status realizacji gwarancji w okresie kwartalnym.

Obie firmy będą też analizować roczny raport z rozliczenia gwarancji kosztów i jakości mediów, w tym weryfikować wynagrodzenie bonusowe należne domowi mediowemu. W ramach współpracy będą też zobowiązane do sprawdzania parametrów, warunków zakupowych oraz budżetu dla poszczególnych kampanii reklamowych realizowanych w mediach.

Umowa z nimi zostanie zawarta na dwa lata.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas