Prasa2011-11-24
2

Tracą wszystkie tygodniki Bauera, zyskuje tytuł Press-Media

Niemal wszystkie tygodniki telewizyjne we wrześniu br. zanotowały spadek sprzedaży, najwięcej stracił magazyn “Super TV”. Wzrostem pochwalić się może jedynie pismo “Program TV”.

Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl pokazują, że liderem w dalszym ciągu pozostaje „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 1 022 542 egz., co oznacza spadek o 3,42 proc.

Drugie miejsce zajmuje inny magazyn Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 6,43 proc. sprzedając się średnio w liczbie 425 352 egz.

Trzecia lokata należy natomiast do „Kuriera TV” (także Bauer). Jego wynik zmalał o 9,43 proc. i wyniósł 206 824 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 15,39 proc., dotknął jednak innego tygodnika Wydawnictwa Bauer, tj. “Super TV”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 180 971 egz., a tytuł ten utrzymał piątą pozycję.

Jedynym tygodnikiem, który we wrześniu br. zanotował wzrost sprzedaży ogółem, był plasujący się na szóstym miejscu „Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media). Zyskał on 15,08 proc. i osiągnął wynik na poziomie 115 145 egz.

Łącznie średnia sprzedaż ogółem wszystkich tygodników z programem telewizyjnym była we wrześniu br. niższa o 5,37 proc. niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym.

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:tygodnik telewizyjny, zkdp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas