Reklama2019-03-01
0

Trwa przetarg Vectry na obsługę mediową

Operator telewizji kablowej Vectra prowadzi przetarg, w którym wybierze dom mediowy. Obecnie współpracuje w tym zakresie z ClickAd.

- Wybrany dom mediowy będzie realizował dla nas strategię medialną oraz zaplanuje i zrealizuje kampanie reklamowe online - poinformował portal Wirtualnemedia.pl Krzysztof Stefaniak z biura PR Vectry.

Przetarg ma zostać rozstrzygnięty na przełomie kwietnia i maja. Marketer nie podaje innych szczegółów postępowania, w tym nazw i liczby podmiotów biorących w nim udział.

Vectra to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obecnie obsługuje ponad 970 tys. klientów w 398 miastach na terenie całego kraju.

Autor:jd

Więcej informacji:Vectra, przetarg, dom mediowy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas