Reklama2020-04-20
5

Niedzielne „Fakty” i „Uwaga! Koronawirus” z najdroższymi reklamami w cenniku TVN na maj

Justyna Pochanke; fot.: TVN / Krzysztof DubielJustyna Pochanke; fot.: TVN / Krzysztof Dubiel

W ofercie handlowej TVN Media na maj br. najwyższe ceny reklam dotyczą emisji przy niedzielnych wydaniach „Faktów” i programu „Uwaga! Koronawirus”. 30-sekundowy spot kosztuje ponad 70 tys. zł.

Na 76,3 tys. zł netto (cena spotu 30-sek., bez rabatów) wyceniono reklamę przy niedzielnej emisji programu „Uwaga! Koronawirus”, który emitowany jest zaraz po „Faktach”, przed serwisem sportowym. Przy emisjach w dni powszednie cena wynosi 67,6 tys. zł.  

70,7 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy niedzielnej emisji „Faktów”, w dni robocze cena wynosi 57,2 tys. zł.

Spot przy serwisie sportowym kosztuje 55,8 tys. zł od poniedziałku do piątku i 66,2 tys. zł w niedzielne wieczory. Reklama przy prognozie pogody to odpowiednio wydatek rzędu 52 tys. zł w dni powszednie i 56,2 tys. zł w niedziele.

69,8 tys. zł kosztuje z kolei reklama przy „Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory, a 46 tys. zł - przy „Ameryka Express”.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/w-kwietniu-radio-i-telewizja-moga-stracic-do-30-proc-przychodow-reklamowych-a-inne-media-offline-nawet-50-proc ##

10 maja br. TVN pokaże finałowy odcinek programu „Masterchef Junior” - spot przy nim wyceniono na 56,3 tys. zł.

Od 11 maja stacja będzie pokazywać program znany już teraz widzom TTV - „Down the road. Zespół w trasie”. Reklama przy tej emisji kosztuje 40,8 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością przy serialu „Na Wspólnej” zapłacą 53,2 tys. zł, a przy serialu „Motyw” - 44,3 tys. zł.

Piotr Tyborowicz, prezes TVN Media pod koniec marca br. powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w kwietniu obroty stacji obsługiwanych przez to biuro reklamy będą niższe niż przed rokiem. Stacja TVN z powodu epidemii koronawirusa z końcem marca zawiesiła emisję premierowych odcinków niektórych swoich produkcji.

Według badania Nielsen Audience Measurement w pierwszym kwartale br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 529 619 osób, a udział stacji w rynku oglądalności - 7,55 proc., po spadku o 13,4 proc. w ciągu roku. Kanał zajmował czwarte miejsce, za TVP1, Polsatem i TVP2.

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas