Reklama2017-12-19
0

TVN Media nadal będzie sprzedawać reklamy w Motowizji

Spółka Motowizja Television Td, nadawca kanału Motowizja przedłużył dotychczasową umowę o współpracy z biurem reklamy TVN Media.

Zgodnie z obowiązującą umową, TVN Media jako biuro reklamy odpowiada za planowanie i sprzedaż czasu reklamowego w kanale Motowizja.

Stacja ta dostępna jest w pakiecie Premium TV (obejmującym 62 stacje tematyczne) od czerwca 2015 roku. Czas reklamowy kanału sprzedawany jest w tzw. pakiecie spotowym „Mężczyzna Premium” oraz w pakiecie kontekstowym „Sport”.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Z początkiem 2018 roku w ofercie Premium TV sprzedawanej przez TVN Media pojawi się kanał Food Network.

Autor:bg

Więcej informacji:Motowizja, TVN Media

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas