Reklama2017-08-04
1

TVN Media zajmie się lokowaniem marki dla Twarożku Babuni

Spółdzielnia Mleczarska Michowianka będzie promować Twarożek Babuni poprzez działania product placement. Ich realizacją zajmie się TVN Media.

Zgodnie z zawarta umową Twarożek Babuni będzie lokowany w programie „Dzień Dobry TVN”, w weekend. Pojawi się na antenie stacji w grudniu br. Zostanie wykorzystany przez gotujących w programie kucharzy do przygotowywanych przez nich potraw.

Za te działania Michowianka zapłaci 72 tys. zł netto.

Kilka miesięcy wcześniej, we wrześniu kampania promocyjna Twarożku Babuni ma być realizowana w internecie. Potrwa miesiąc, a jej budżet wynosi nieco ponad 100 tys. zł netto. Jej realizacją zajmie się Media Impact Polska.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas