W styczniu 2013 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów lifestylowych awansowało TVN Style. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Play, z kolei największym spadek zanotował kanał Fashion.
Udział TVN Style w styczniu 2013 roku wyniósł 0,64 proc. po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 47,5 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Tym samym kobieca stacja TVN na pozycję lidera awansowała z miejsca trzeciego.
Druga lokata należała do TLC, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 3,1 proc. i wyniósł 0,46 proc. Na ostatnie miejsce podium - z pozycji piątej - awansował Polsat Play. Udział tej
stacji wzrósł najbardziej w zestawieniu, bowiem o 50,2 proc. i ostatecznie wyniósł on 0,44 proc.
Kanał TVN Turbo spadł z miejsca pierwszego na czwarte, notując wynik na poziomie 0,43 proc. (- 10,3 proc.).
Z kolei największy spadek w rankingu zanotował zajmujący bez zmian zmian ostatnią lokatę kanał Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera. W styczniu br. średnia minutowa widownia tego kanału wyniosła zaledwie 16 osób.
Zobacz tabelę
Także i wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem z miejsca trzeciego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 46,6 proc. i ustabilizował się na poziomie 0,82 proc. Na drugie miejsce spadł kanał TVN Turbo (0,64 proc. udziału, w dół o 9,0 proc.). Z kolei z drugiego na trzecie miejsce spadło TLC (niemal 0,64 proc., - 0,5 proc.).
Także i w tej grupie wiekowej największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Play, którego udział zwiększył się o 58,1 proc. (do poziomu 0,53 proc.), co dało mu awans na czwarte miejsce. Z kolei również i w tym zestawieniu najwięcej stracił kanał Fashion, który średnio oglądały tutaj zaledwie 3 osoby.
Zobacz tabelę
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w styczniu 2013 roku było reality-show „Idealna niania”, które do TVN Style przyciągnęło aż 272 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż sześć pozycji. Dwa miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play, a po jednym - TLC i TVN Turbo.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.