Telewizja2016-12-05
21

TVN24 przed TVP Info, TTV nowym liderem w 16-49 (top 25 tematycznych)

W listopadzie br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował kanał TTV. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w listopadzie 2016 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,56 proc. (bez zmian w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców. W listopadzie 2015 roku stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Na drugą lokatę spadło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,12 proc., po spadku o 21,61 proc. - największym w czołowej dziesiątce zestawienia.

Podium uzupełnia stacja TTV. Jej udział zwiększył się o 5,13 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,64 proc.

Oczko niżej znalazł się kanał TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,40 proc., po spadku o 1,41 proc.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka stacja TVP ABC, która awansowała z 12. lokaty (1,09 proc.; wzrost o 57,97 proc. - największy w top 10).

W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1,06 proc.; spadek o 13,11 proc.), Stopklatka TV (1 proc.; wzrost o 5,26 proc.), TVP Rozrywka (0,99 proc.; - 3,88 proc.), TVP3 (0,91 proc.; - 11,65 proc.) i Fokus TV (0,77 proc.; + 10 proc.).

Zobacz tabelę

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w listopadzie 2016 roku z drugiego na pierwsze miejsce awansował kanał TTV, którego udział w porównaniu do listopada 2015 roku zwiększył się tutaj o 9,24 proc. i wyniósł 2,01 proc.

Na drugą lokatę spadł TVN24  (1,90 proc.; w dół o 23,39 proc.), a podium uzupełniają TVP Seriale (1,57 proc.; w dół o 5,42 proc.).

Największym wzrostem w czołowej dziesiątce rankingu, wynoszącym 61,97 proc. do 1,15 proc., też pochwalić się mogło TVP ABC.

Również w tym ujęciu najwięcej straciło TVP Info - było to 41,44 proc. do 1,06 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(21)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas