Nowy serial kabaretowy Dwójki "Rodzina Trendych" cieszy sięmniejszą popularnością niż programy pokazywane przez stację wanalogicznym paśmie rok temu. Ma także mniejszą widownię niżaudycje nadawane w tym samym czasie przez konkurencję.
Średnio trzy pierwsze odcinki kabaretowego serialu "RodzinaTrendych", emitowanego w TVP 2 w czwartki o 21.05, obejrzało 1,89mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 12,54 proc. - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelę
Dla porównania, w analogicznym okresie zeszłego roku w czwartkipomiędzy 21.05 a 21.31 TVP 2 przyciągała większą widownię. Stacjęwybierało wtedy bowiem 3,39 mln osób, a jej udział w rynku wynosił22,37 proc.
Podczas emisji "Rodziny Trendy'ch" (czwartki 21.05) Dwójkazajmuje czwarte miejsce pod względem gromadzonej liczby widzów.Liderem w tym czasie jest telewizja TVN, która nadaje "Na Wspólnej"przyciągające przed ekrany 3,75 mln oglądających. Dalej plasująsię: TVP 1 (filmy fabularne; 3,53 mln) i Polsat ("Gwiezdny cyrk";2,23 mln).
Zobacz tabelę
Z danych wynika, iż serial najchętniej wybierają kobiety, widzowiepowyżej 30. roku życia oraz mieszkańcy wsi i największychmiast.