Telewizja 2010-02-10
1

TVP 2 reklamuje pasmo serialowe o 18:45

W radiu, kinie i na outdoorze startuje kampania reklamowa nowego pasma reklamowego w TVP2. Będą w nim emitowane seriale „Apetyt na życie” i „Licencja na wychowanie”.

Kampania reklamująca nowe pasmo reklamowe w TVP2 eksponuje fakt, że będzie ono emitowane od początku marca o 18:45. I tak w poniedziałki i wtorki będzie nadawany „Apetyt na życie”, a w środy i czwartki – „Licencja na wychowanie” (więcej o serialach). Ten pierwszy serial będzie również promowany przez udział w nim prowadzących programu „Pytanie na śniadanie” (więcej).

Akcja reklamowa będzie prowadzona od 15 lutego w radiu (Trójka i RMF FM), kinach (m.in. sieci Cinema City i Helios), na outdoorze (frontlighty), a także w formie spotów autopromocyjnych w TVP2. Kreację kampanii – zaplanowanej do 11 marca – przygotowało biuro zarządzania programem i marketingiem TVP, a media zaplanował dom mediowy Maxus-Warszawa.

Autor: Wojtas Tomasz

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas