TVN 24, TVP Info, Superstacja i TV Biznes - to kanały, które w majubr. miały więcej widzów niż rok wcześniej. Spory spadek zanotowałazaś TVN CNBC Biznes. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Lider rankingu kanałów informacyjnych - stacja TVP Info - miaław maju br. 221,7 tys. widzów i 4,01 proc. udziału w rynku. Widowniakanału w porównaniu do analogicznego miesiąca ub.r. spadła o o 0,05pkt. proc. - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Będący na drugim miejscu w zestawieniu kanał TVN24 zyskał oglądających - jego oglądalność wzrosła do 144,9tys. widzów, czyli o 9,07 proc. więcej w porównaniu do majaub.r.
Natomiast nadający już od roku Polsat News(ruszył 7 czerwca 2008 roku) miał w maju br. 15,1 tys. oglądającychi 0,27 proc. udziału. To minimalnie mniej niż miesiącwcześniej.
Zobacz tabelęW maju br. w porównaniu do analogicznego miesiąca zeszłego rokuznacznie zwiększył się dystans między kanałami biznesowymi Polsatui TVN-u. Oglądalność TV Biznes wzrosła bowiem o14,64 proc. do 2,8 tys. widzów (jej udział pozostał bez zmian), zaśTVN CNBC Biznes spadła o 34,52 proc. do 1,2 tys.widzów (a udział się zmniejszył się o 0,02 pkt. proc.).
Zobacz tabelęNa czele najpopularniejszych programów TVP Infoznalazły się programy lokalne i "Telekurier", w TVN 24 najchętniejoglądano "Polska i Świat" i "Szkłokontaktowe", w Polsat News - "Informacje"i "Interwencja Extra", a w Superstacji -"Informacje" i "Goście dnia".
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę