Reklama2020-04-01
2

TVP przedłużyła umowę z Value Media wartą 5 mln zł

Telewizja Polska podpisała umowę z domem mediowym Value Media (Group One) na planowanie i zakup mediów. Kontrakt opiewa na kwotę 5 mln zł netto i obowiązuje do końca września br. 

Value Media zajmuje się obsługą mediową TVP od października 2019 roku, po wygranym przetargu. Umowę wówczas zawarto na rok, czyli do końca września br., a jej wartość opiewała na kwotę 12,3 mln zł brutto.

Teraz TVP zdecydowała się udzielić Value Media tzw. zamówienie uzupełniające, bez przetargu (umożliwiają to zapisy zawarte w obecnej umowie).

Nowa umowa obowiązuje do końca września br. i opiewa na 5 mln zł netto ( 6,15 mln zł z VAT).

Według danych Nielsen Audience Measurement w lutym br. TVP1 miało 9,98 proc. udziału w rynku oglądalności (5,7 proc. mniej niż rok wcześniej), TVP2 - 8,92 proc. (po wzroście o 2,3 proc.), a TVP Info - 4,25 proc. (po wzroście o 30,8 proc.).

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas