We wrześniu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale, a na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował CBS Action, natomiast najwięcej stracił BBC Entertainment.
Udział kanału TVP Seriale we wrześniu 2014 roku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wzrósł o 2,22 proc. i ukształtował się na poziomie 1,38 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugie miejsce zajęła Stopklatka TV, która nadaje od 15 marca br., ale monitoringiem NAM objęta została od 17 marca br. W analizowanym miesiącu jej wynik wyniósł 0,76 proc.
Na podium znalazł się jeszcze kanał Kino Polska, którego udział zmniejszył się o 8,95 proc. i uplasował się na poziomie 0,60 proc. W analogicznym okresie ub.r. stacja ta była druga.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 185,71 proc., pochwalić się mógł kanał CBS Action, który awansował z miejsca 28. na 26. Jego średni udział we wrześniu br. wyniósł 0,06 proc.
Z kolei najwięcej stracił kanał BBC Entertainment, którego udział zmalał o 48,15 proc. do 0,07 proc. Stacja ta w rankingu spadła z pozycji 12. na 22.
W grupie komercyjnej 16-49 we wrześniu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,41 proc., po spadku o 13,97 proc.
Druga lokata należała do Stopklatki TV (0,82 proc. udziału), a trzecia - do Comedy Central (0,80 proc.; wzrost o 13,96 proc.).
Największym wzrostem (wynoszącym 105,88 proc.) pochwalić się tutaj mogła stacja Cinemax. Natomiast również i w tym ujęciu najwięcej stracił BBC Entertainment - było to 50 proc.
Zobacz tabelę