Telewizja2021-03-04
2

TVP ekspresowo szuka dostawcy danych z pomiaru internetu

siedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPAsiedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPA

Telewizja Polska prowadzi przetarg na zakup danych z pomiaru internetu i danych z badania jednoźródłowego odbiorców treści multimedialnych w internecie i telewizji. Z jego zwycięzcą będzie pracować przez rok. Na złożenie ofert dała tylko 8 dni.

Przetarg dotyczy dostarczania danych z ciągłego pomiaru korzystania z internetu realizowanego  na panelu liczącym co najmniej 8 tysięcy panelistów reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne  cechy  internautów  tj.-osób w wieku  7-75  lat posiadających dostęp do internetu na terenie całego kraju.

Wybrana w nim firma zajmie się też dodatkowo dostarczaniem danych z pomiaru telewizji, tj. korzystania z kanałów telewizyjnych  realizowanego na panelu  liczącym co najmniej 2 500 panelistów reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne cechy osób w wieku 7 –75 lat na terenie całego kraju, niezależnie od faktu posiadania lub nie,  odbiornika telewizyjnego.

O wyborze zwycięzcy zdecyduje tylko i wyłącznie cena. Wybrana firma będzie pracować dla TVP przez rok od momentu zawarcia umowy.

Przetarg prowadzony jest w ekspresowym tempie. Ogłoszono go 2 marca br., a termin składania ofert mija 10 marca.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas