Reklama2020-07-09
0

TVP wybiera w przetargu agencję reklamową

Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej / fot. tvpJacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej / fot. tvp

Telewizja Polska wybiera w przetargu agencję reklamową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Planuje współpracować z nią przez dwa lata.

Wybrana agencja ma świadczyć usługi reklamowe związane z oprawą wizualną wydarzeń z udziałem Telewizji Polskiej. Umowa zostanie zawarta na okres dwóch lat, do sierpnia 2022 roku.

Jedynym kryterium wyboru oferty zwycięskiej oferty będzie całkowita cena netto za realizowane usługi.

Przetarg trwa do 13 lipca br.

TVP rozstrzygnęła właśnie przetarg na obsługę jej budżetu mediowego. Zdecydowała się kontynuować współpracę z dotychczas obsługującym ją domem mediowym Value Media (Group One). Umowa zostanie zawarta na rok, począwszy od października br. Budżet wyceniono na 28,29 mln zł.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas