Prasa2011-12-21
1

“Twist” z największym wzrostem, “13 Magazyn Nastolatki” w dół o 47 proc.

Największy wzrost sprzedaży wśród magazynów dla młodzieży zanotował we wrześniu br. miesięcznik “Twist”. Miesiąc na największym minusie zakończył natomiast “13 Magazyn Nastolatki”, którego wynik zmalał aż o połowę.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że pozycję lidera we wrześniu br. utrzymał dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 195 882 egz. i stratą wynoszącą 4,85 proc.
 
Drugie miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 147 457 egz. Magazyn ten zanotował największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 30,84 proc. Obecnie kosztuje on 3,99 zł, podczas gdy rok wcześniej - 5,49 zł.

Podium zamyka także wydawany przez Bauera miesięcznik „Fun Club”. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 118 831 egz. i była o 25,41 proc. wyższa niż rok wcześniej.

Największy spadek w rankingu dotknął zajmującego ostatnie miejsce miesięcznika “13 Magazyn Nastolatki” wydawanego przez Egmont Polska. Jego sprzedaż ogółem poszybowała w dół aż o 46,60 proc. i wyniosła 26 966 egz.

Zobacz tabelę


 
We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. największy wzrost sprzedaży zanotował “Twist” (wyniósł on 39,92 proc.). Najwięcej stracił natomiast “13 Magazyn Nastolatki”, którego sprzedaż ogółem spadła aż o 58,05 proc.

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:magazyn młodzieżowy, zkdp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas