Prasa2012-03-27
4

Tygodnik z programem tv: Tylko “Teleprogramy” w górę

Tylko pismo “Teleprogramy” osiągnęło wzrost sprzedaży w styczniu br. w segmencie tygodników z programem telewizyjnym. Najwięcej stracił magazyn “Super TV”. Liderem bez zmian jest “Tele Tydzień”.

Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl pokazują, że średnia sprzedaż ogółem "Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w styczniu 2012 roku na poziomie 1 039 365 egz., co oznacza spadek o 1,29 proc. względem stycznia 2011 roku.

Drugie miejsce zajął inny magazyn Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 3,47 proc. sprzedając się średnio w liczbie 433 264 egz.

Na trzecie miejsce z czwartego awansował “Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem spadła jednak o 7,18 proc. do 201 473 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 14,93 proc., dotknął innego tygodnika Wydawnictwa Bauer - “Super TV”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 181 058 egz., a tytuł pozostał na pozycji piątej.

Na przedostatniej lokacie znalazł się magazyn “Imperium TV” (Wydawnictwo Bauer), który w styczniu br. sprzedał się w liczbie 96 183 egz., notując spadek o 8,20 proc. Ze względu na słabą sprzedaż wydawca zdecydował o zamknięciu tego tytułu (dowiedz się więcej).

Wzrost sprzedaży w styczniu br. zanotował tylko zajmujący ostatnie, ósme miejsce w zestawieniu tygodnik „Teleprogramy” (Teleprogramy). Zyskał on 8,79 proc. i osiągnął średni wynik na poziomie 39 466 egz.

Zobacz tabelę

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas