Prasa2013-07-19
3

„Tygodnik Zamojski” liderem wśród tygodników lokalnych, „Tygodnik Ostrołęcki” z największym spadkiem

W maju br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Kurier Internetowy”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w maju 2013 roku wyniosła 23 517 egz., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 0,08 proc. - wynika z rankingu opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem w ciągu roku zmalała o 10,44 proc. do poziomu 20 505 egz.

Ostatnia lokata podium należała do „Tygodnika Ostrołęckiego” (Media Regionalne), który zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 25,58 proc. Średni wynik tego tytułu w analizowanym okresie wyniósł 14 532 egz.

Z kolei największym wzrostem pochwalić się mógł „Kurier Internetowy” (Graffi Studio Janusz Ansion). Jego średni wynik w maju 2013 roku w porównaniu do maja 2012 roku zwiększył się o 8,56 proc. do poziomu 3 108 egz.

Średnia sprzedaż ogółem zajmującej 13. miejsce w rankingu „Gazety Powiatowej - Wiadomości Oławskich” (Dragon Media) w maju br. wyniosła 7 047 egz., natomiast w maju ub.r  było to tylko 19 egz. Wówczas prawie cały nakład tego tygodnika rozchodził się jednak ramach innych płatnych form rozpowszechniania.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas