W 2012 roku prawie wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV”. Zyskał jedynie „Program TV”, a zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.
Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w 2012 roku uplasowała się na poziomie 984 323 egz., co oznacza spadek względem 2011 roku o 3,51 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 5,39 proc., sprzedając się średnio w liczbie 408 145 egz.
Z czwartego na trzecie miejsce awansował „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem jednak zmalała w analizowanym okresie o 9,14 proc. do 187 144 egz.
Najbardziej w zestawieniu, bowiem o 12,07 proc. zmniejszył się wynik również wydawanego przez Wydawnictwo Bauer pisma „Kurier TV”. Średnia sprzedaż tego tygodnika w 2012 roku wyniosła 183 072 egz. Pismo to tym samym spadło w rankingu z pozycji trzeciej na czwartą.
Z kolei jedyny wzrost średniej sprzedaż ogółem zanotował znajdujący się na miejscu przedostatnim magazyn „Program TV” (Press-Media). Jego wynik w analizowanym miesiącu poszedł do góry o 2,28 proc. do 118 412 egz.
Zobacz tabelę
W grudniu 2012 roku także pozycję lidera zajął „Tele Tydzień” (spadek sprzedaży względem grudnia 2011 roku o 6,32 proc. do poziomu 1 050 177 egz.), a drugie miejsce należało do „To & Owo” (421 554 egz.; w dół o 6,74 proc.). Na ostatnim miejscu podium znalazł się tutaj już jednak „Kurier TV” (186 331 egz.; - o 6,40 proc.).
Także i w tym okresie jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 3,11 proc.) pochwalić się mógł „Program TV”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Tele Max” - było to 10,39 proc.
Zobacz tabelęTygodnik "Kropka TV" (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.