Prasa2013-06-24
0

Tygodniki telewizyjne: zyskały tylko „Teleprogramy”, liderem „Tele Tydzień”

W kwietniu br. prawie wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Super TV”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Teleprogramy”. Liderem pozostał „Tele Tydzień”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2013 roku uplasowała się na poziomie 949 356 egz., co oznacza spadek względem kwietnia 2012 roku o 8,98 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,47 proc. i ustabilizowała się na poziomie 393 256 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem jednak spadła o 9,29 proc. do 174 877 egz.

Natomiast na czwartą pozycję spadł, także wydawany przez Wydawnictwa Bauer, „Tele Max”. Średni sprzedażowy wynik tego pisma wyniósł 173 811 egz., po spadku o 12,59 proc.

Oczko niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 15,86 proc. do poziomu 153 060 egz.

Jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się może tygodnik „Teleprogramy” (Teleprogramy). Wynik tego pisma w kwietniu br. wyniósł 36 323 egz., po wzroście o 1,35 proc.

Zobacz tabelę


W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Tydzień” - było to 8,10 proc.

Zobacz tabelę


Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas