W lutym 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Twoje Imperium”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.
Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco” (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2014 roku względem lutego 2013 roku spadła o 1,48 proc. i wyniosła 603 922 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 5,17 proc. do 337 624 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 238 723 egz., po spadku o 6 proc. - największym w rankingu.
Zobacz tabelęW lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 0,31 proc.) pochwalić się mogła „Rewia”. Z kolei najwięcej stracił tygodnik „Życie na Gorąco” - było to 3,32 proc.
Zobacz tabelę