Prasa2014-04-25
1

Tygodniki yellow z mniejszą sprzedażą. Zyskało tylko „Twoje Imperium”

W lutym 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Twoje Imperium”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.

Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco” (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2014 roku względem lutego 2013 roku spadła o 1,48 proc. i wyniosła 603 922 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 5,17 proc. do 337 624 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 238 723 egz., po spadku o 6 proc. - największym w rankingu.

Zobacz tabelę

W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 0,31 proc.) pochwalić się mogła „Rewia”. Z kolei najwięcej stracił tygodnik „Życie na Gorąco” - było to 3,32 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas