W styczniu 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
W styczniu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) wyniosła 25 008 egz., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 2,23 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl, na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 7,74 proc. do poziomu 22 589 egz.
Na ostatnie miejsce podium - z czwartego - awansował „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 16 550 egz., po jednak spadku o 2,88 proc.
Największym wzrostem w rankingu pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf s.c. Sławomir Grzmiel Lidia Grzmiel). Jego średni wynik w styczniu 2013 roku w porównaniu do stycznia 2012 roku wzrósł o 16,66 proc. do poziomu 2 339 egz.
Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne), który w zestawieniu spadł z miejsca trzeciego na piąte. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym okresie zmniejszyła się o 28,26 proc. do 15 897 egz.
Średnia sprzedaż ogółem zajmującej 13. miejsce w rankingu „Gazety Powiatowej - Wiadomości Oławskich” (Dragon Media) w styczniu 2013 roku wyniosła 7 937 egz. Natomiast w styczniu 2012 roku aż 7 781 egz. tego tygodnika rozchodziło się w ramach innych płatnych form rozpowszechniania. Natomiast średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła wtedy tylko 19 egz.
Zobacz tabelę