W lutym 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
W lutym 2013 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) wyniosła 26 036 egz., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 0,77 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl, na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 7,61 proc. do poziomu 23 391 egz.
Na ostatnią pozycję podium - z miejsca piątego - awansował „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 16 169 egz., po jednak spadku o 2,18 proc.
Największym wzrostem w rankingu pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf s.c. Sławomir Grzmiel Lidia Grzmiel). Jego średni wynik w lutym 2013 roku w porównaniu do lutego 2012 roku zwiększył się o 14,67 proc. do poziomu 2 415 egz.
Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne), który w zestawieniu spadł z miejsca trzeciego na czwarte. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie zmniejszyła się o 27,23 proc. do 16 132 egz.
Średnia sprzedaż ogółem zajmującej 13. miejsce w rankingu „Gazety Powiatowej - Wiadomości Oławskich” (Dragon Media) w lutym 2013 roku wyniosła 7 854 egz., natomiast w lutym 2012 roku było to tylko 19 egz. Wówczas prawie cały nakład tego tygodnika rozchodził się jednak ramach innych płatnych form rozpowszechniania.
Zobacz tabelę