Nowy cykl dokumentalny „Moje 600 gramów szczęścia” ogląda średnio tylko 277 tys. osób. TVP2 w czasie emisji misyjnej produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi konkurentami na rynku telewizyjnym.
Cykl „Moje 600 gramów szczęścia” nadawany jest w TVP2 w dni powszednie o godz. 17.15, począwszy od 14 września br. Do 9 października br. jego średnia oglądalność wyniosła 277 tys. widzów przy udziale na poziomie 3,08 proc. w grupie 4+ i 3,46 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 404 tys. oglądających, zgromadził odcinek formatu z 7 października br.
Zobacz tabelę
TVP2 w paśmie nadawania nowej produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, emitująca wówczas „Pogodę” i „Jaką to melodię?”, której udział wśród wszystkich widzów wynosi 25,12 proc. Drugi jest TVN („Ukryta prawda” i „Singielka”; 13,25 proc. udziału), a trzeci - Polsat („Poznaj swoje prawa”; 10,75 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na czele znajduje się TVN, a dalej plasują się: Jedynka, Polsat i Dwójka.
Zobacz tabelęTwórcy dokumentalnej serii „Moje 600 gramów szczęścia” przedstawiają w niej determinację rodziców i lekarzy w walce o życie wcześniaków. Reżyserką cyklu jest Aneta Kopacz (więcej na ten temat).
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 9,06 proc.