Prasa2014-10-20
1

Tylko „Pani domu” na plusie wśród dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” na czele

W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Zyskała tylko „Pani domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 329 213 egz. i w porównaniu do lipca 2013 roku zmalała o 16,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 39,43 proc. do 219 694 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 196 768 egz., po wzroście o 1,78 proc.

Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 127 658 egz., po spadku w skali roku o 38,76 proc.

Zobacz tabelę


W porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu zyskała „Pani Domu” - było to 23,87 proc.

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas