W listopadzie 2012 roku prawie wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Max”. Zyskał jedynie „Program TV”, a zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.
Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2012 roku uplasowała się na poziomie 956 910 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 4,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 6,12 proc., sprzedając się średnio w liczbie 393 739 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem zmalała w analizowanym okresie o 8,64 proc. do 177 436 egz.
Najbardziej, bowiem o 12,16 proc. zmniejszył się wynik również wydawanego przez Wydawnictwo Bauer pisma „Tele Max”. Średnia sprzedaż tego tygodnika w listopadzie 2012 roku wyniosła 174 333 egz. Zajął on czwartą lokatę.
Z kolei jedyny wzrost średniej sprzedaż ogółem zanotował znajdujący się na miejscu przedostatnim magazyn „Program TV” (Press-Media). Jego wynik w analizowanym miesiącu poszedł do góry o 9,92 proc. do 128 922 egz.
Zobacz tabelę
W listopadzie 2012 roku w porównaniu do października 2012 roku większość tytułów już jednak zanotowało wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a największym (o 1,5 proc.) pochwalić się mógł „Program TV” Z kolei największy spadek dotknął tutaj tygodnika „Super TV” - wyniósł on 1,95 proc.