Prasa2012-10-08
2

Tylko „Shape” zyskał wśród pism luksusowych, „Sukces” ostro w dół

W lipcu br. prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Sukces”. Jedynym wzrostem pochwalić się może „Shape”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. wyniosła 227 480 egz., czyli o 4,42 proc. mniej niż w lipcu ub.r.

Drugą lokatę zajął shoppinowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 123 746 egz., po spadku sprzedaży wynoszącym 16,62 proc.

Na ostatnim miejscu podium znalazł się miesięcznik „Joy” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmalała o 16,35 proc. do 122 847 egz.

Największy spadek sprzedaży w lipcu br., wynoszący aż 40,91 proc., zanotował „Sukces” (Presspublica), który w rankingu zajął ostatnią pozycję. Jego wynik to zaledwie 12 810 egz.

Jedynym wzrostem wśród miesięczników luksusowych pochwalić się może „Shape” (Marquard Media Polska), który w zestawieniu znalazł się na dwunastym miejscu. Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 92 proc. i wyniosła 47 055 egz.

Zobacz tabelę


W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. także liderem był „Twój Styl”, wiceliderem - „Avanti”, a trzecie miejsce zajął „Joy”. Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 31,97 proc. zanotował tutaj magazyn „Uroda” (Edipresse Polska). Z kolei największym wzrostem pochwalić się może także i tutaj miesięcznik „Shape” – aż 136,71 proc.

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:pismo luksusowe, zkdp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas