Reklama2019-08-21
2

„Przejdźmy na Ty w różnych stylach” w reklamach piwa Tyskie (wideo)

Rusza kampania reklamująca nowe warianty piwa Tyskie produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Gong, Zenith i Tailor Made PR.

Bohaterami reklam są trzy osoby z różnych grup wiekowych i społecznych pracujące przy warzeniu piwa w Tyskich Browarach Książęcych. Wszystkie pijąc to piwo, przechodzą „na Ty” zgodnie z tegorocznym sloganem marki Tyskie.

W kampanii są promowane trzy nowe warianty tego piwa, inspirowane historycznymi recepturami: Pszenne, Pilzne i Palone.

 

Tegoroczna letnia kampania Tyskiego obejmuje przede wszystkim promocję pod hasłem „Miliony Tyskich do Przejścia na TY”, w której do wygrania jest 10 mln puszek tego piwa. Akcja potrwa do końca października. W ramach wsparcia reklamowego oprócz standardowych działań m.in. świętowano Dzień Sąsiada oraz przeprowadzono akcję na plaży nadbałtyckiej zachęcającą do rozsuwania parawanów.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/kompania-piwowarska-wyprzedzila-grupe-zywiec-w-wydatkach-reklamowych-top5 ##

Działania reklamowe obejmuję telewizję (stacje z ofert TVP, TVN i Polsatu), internet (m.in. profile Tyskiego na Facebooka, YouTube’a i Instagrama), prasę oraz outdoor. Potrwają przynajmniej do końca br.

Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencja Bardzo (kreacja reklam), dom produkcyjny OTO Film (produkcja spotów), agencja Gong (aktywności w internecie), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Tailor Made PR (działania public relations). Spoty wyreżyserowali Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński.

Autor:tw

Więcej informacji:Tyskie, piwo

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas