Reklama2018-04-27
10

Zbigniew Boniek w reklamach trzyma piwo Tyskie za zwycięstwo (wideo)

Pod hasłem „Trzymamy Tyskie za zwycięstwo” startuje kampania marketingowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) związana z piłkarskimi mistrzostwami świata. Głównym bohaterem akcji jest Zbigniew Boniek, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Bardzo, IQ Marketing, Juice Sound, OTO, Televisor. Zenith, BNA, Tailor Made PR, Hand Made i Xbrand Sponsoring.

Reklamy z kampanii pokazują, jak Zbigniew Boniek - w przeszłości słynny piłkarz, a od ponad 5 lat prezes PZPN - razem z innymi kibicami dopinguje naszą reprezentację piłkarską. Kampania ma podkreślać, że wspólne kibicowanie łączy ludzi niezależnie od miejsca zamieszkania czy zawodu.

- Cieszymy się, że Zbigniew Boniek, jeden z najbardziej zasłużonych piłkarzy w historii polskiej reprezentacji narodowej, wsparł naszą ideę trzymania Tyskiego za zwycięstwo. Jesteśmy przekonani, że sportowa gorączka i wspólne kibicowanie wkrótce znów połączą wszystkich fanów piłki nożnej - komentuje Szymon Skoczylas, menedżer marki Tyskie.

Zbigniew Boniek reklamował już piwo Tyskie sześć lat temu- wystąpił w kampanii „5. Stadion” wspólnie z innymi byłymi piłkarzami Marco van Bastenem i Luisem Figo. Akcja była związana z Euro 2012.

Obecna akcja obejmuje też „Mistrzowską Promocję”, w ramach której w maju w sklepach pojawią się specjalnie oznaczone butelki i puszki Tyskiego. Każdy, kto pod kapslem lub zawleczką opakowań objętych promocją znajdzie hasło „Wygrałeś Tyskie”, będzie mógł je wymienić na piwo.

Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, prasie, radiu, kinach, internecie oraz na outdoorze.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja IQ Marketing. Kreacją reklam ATL-owych zajęła się agencja Bardzo, reżyserią spotu - duet Konqubinat (Tomek Kapusciński i Karolina Lewicka), udźwiękowieniem - Juice Sound, produkcją - firmy OTO i Televisor, a sesją fotograficzną - Zuza Krajewska.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith, za działania PR - agencja Tailor Made PR, a za aktywności w internecie - agencja Hand Made. Identyfikację wizualną promocyjnych opakowań Tyskiego przygotowała agencja BNA, a udział Zbigniewa Bońka w akcji zapewniła agencja Xbrand Sponsoring.

Autor:tw

Więcej informacji:Tyskie, piwo, Zbigniew Boniek

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas