Prasa 2010-05-21
3

Tytuły męskie straciły, „Logo” najbardziej w dół

Wszystkie męskie miesięczniki lifestylowe i shoppingowe miały w lutym br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej. Najwięcej straciło „Logo”, a pozycję lidera utrzymał „CKM”.

Sprzedaż ogółem „CKM-u” (Marquard Media Polska) w lutym br. wyniosła 62 596 egz. i była o 13,3 proc. niższa niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez serwis Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn shoppingowy „Logo” (Agora), który sprzedał się w ilości 51 368 egz., notując największy w rankingu spadek, wynoszący 16,9 proc.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Playboy" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem w porównaniu do lutego ub.r. spadła o 3,2 proc. i wyniosła 48 641 egz.

Pismo „Men's Health” (Motor-Presse Polska) miało łączone wydanie styczniowo-lutowe, które rozeszło się w ilości 77 551 egz. To o 7,4 proc. więcej niż rok wcześniej, gdy również wydany został numer styczniowo-lutowy.

Sprzedaż magazynu biznesowego „Forbes” (Axel Springer Polska) w lutym br. wyniosła 47 168 egz., czyli o 8,4 proc. mniej niż rok temu.

Zobacz tabelę


Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia widać, że spadek sprzedaży zanotowały wszystkie magazyny, a największy, wynoszący 43,8 proc., dotknął miesięcznika „Playboy”.  

Zobacz tabelę


 

Autor: pp

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas